MESYUARAT PEGAWAI KANAN UNIVERSITI | PEJABAT NAIB CANSELOR
» PERKHIDMATAN » MESYUARAT PEGAWAI KANAN UNIVERSITI

MESYUARAT PEGAWAI KANAN UNIVERSITI

Mesyuarat Pegawai Kanan (MPK) merupakan antara forum terpenting di universiti dalam memastikan hebahan maklumat, aktiviti dan keputusan yang telah dicapai di peringkat Jawatankuasa Pengurusan Universiti (JPU) disampaikan kepada semua ketua Pusat Tanggungjawab, Ketua Pentadbiran dan Ketua Bahagian universiti. MPK juga antara platform untuk berinteraksi dan engagement antara Pengurusan dan Pegawai Kanan.

MPK diadakan setiap dua (2) bulan sekali dengan dipengerusikan oleh Naib Canselor.

Minit mesyuarat dan laporan/dokumen-dokumen berkaitan mesyuarat akan dimuatnaik ke dalam laman web MPK melalui capaian http://epnc.upm.edu.my/pegawaikanan/ .Setiap pegawai kanan boleh mengakses ke laman web tersebut dengan menggunakan ID putra masing-masing.

URUSETIA MPK

Sharudin Sahrani
Ketua Penolong Pendaftar/
Pegawai Khas Naib Canselor
*Setiausaha Mesyuarat

+603-9769 1027
kb_pnc@upm.edu.my
s_sharani@upm.edu.my




Nurmahani Abdul Gani
Pembantu Tadbir dan Perkeranian/Operasi Kanan
+603-9769 1561

Kemaskini:: 12/09/2022 [alia.fauzi]

PERKONGSIAN MEDIA

WVMJDAV:03:59