Selanjutnya | PEJABAT NAIB CANSELOR
» PERKHIDMATAN » MAKLUM BALAS PELANGGAN [URESPONS] » Selanjutnya

Selanjutnya

 

 

Dalam usaha meningkatkan pengajaran, penyelidikan dan perkhidmatan professional secara berterusan, pandangan dan cadangan membina daripada semua pihak amatlah dialu-alukan.

Sistem U-Respon dibangunkan bagi memenuhi keperluan kebebasan bersuara di kalangan pelajar, kakitangan mahupun awam. Pejabat Naib Canselor sentiasa menghargai maklum balas dan lontaran idea penambahbaikan yang anda ingin kongsikan.  

http://u-respons.upm.edu.my/

 

Borang Maklum Balas

 

 

Kemaskini:: 09/10/2018 [nurainakmal]

PERKONGSIAN MEDIA

LIHAT JUGA
PEJABAT NAIB CANSELOR
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
+603 9769 6001
+603 9769 2016
B1566190475