Read More | OFFICE OF THE VICE CHANCELLOR
» SERVICES » CUSTOMERS FEEDBACK » Read more

Read more

 

UPM dan Pejabat Naib Canselor komited ke arah menyediakan perkhidmatan yang berkualiti bagi memenuhi kepuasan pelanggan. Sehubungan itu, mohon jasa baik tuan/puan untuk meluangkan sedikit masa untuk menjawab soalan pada Borang Kajian Kepuasan Pelanggan Pejabat Naib Canselor di pautan berikut:

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN 
https://forms.gle/DnEZA6RZQ5tdqor88

 

ATAU

 

U-RESPONS (MAKLUM BALAS)

Borang Maklum Balas

 

 

 

 

Updated:: 28/10/2021 [nurainakmal]

MEDIA SHARING

SEE ALSO
OFFICE OF THE VICE CHANCELLOR
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
+603 9769 6001
+603 9769 2016
SXEXOAu~